Pages

Sunday, May 30, 2010

Nak mintak maaf kat semua...


halluu~~~
arinie dapat gak update blog..
hehehe~
Khamis lepas (27 Mei 2010) merupakan hari terakhir i kat sabak bernam..
ntah kenapa rase sedey gler.. 
 
kawan yang terakhir sekali yang i jumpa adelah mz wanie 
aka housemate and best friend i..
mula la terkenang-kenang zaman2 sem 1 time MSK..
gler innocent semua...

mase terlalu singkat..
tak sempat nak mintak maaf kat semua..

so dikesempatan nie, i nak mintak maaf banyak2 to :
|| all my lecturer dari sem 1 sampai sem 6 ||
terima kasih banyak2 sebab sabar dengan perangai budak klas sayer
dan perangai sayer sendiri..
halalkanlah makan, minum, ilmu dan segalanyer
sepanjang kami disini..
saya nak mintak maaf dari ujong rambut sampai ujong kaki..
ape yang dah berlaku selama lebih kurang 3 tahun nie
banyak buat sayer sedar diri sape kawan dan sape lawan..
terima kasih gak sebab slalu negotiate markah ktorg..
hihihi 

seterusnya to :
|| utk kawan2 DUP sesi Julai 2007 ||
korang the best..
walaupun macam2 konflik yang timbul..
macam2 cerita buruk yang klua..
at the end, kiter bersatu jugak..
kat sini aku nak mintak maaf sangat2 kat korg
dari ujong rambut sampai ujong kaki..
halalkanlah makan, minum, ilmu yang
korg ade share2 ngn aku secara langsung dan tidak langsung..
dan disini ingin aku confess something yang telah lame aku simpan..
sepanjang aku jadi bendahari kelas,
ade gak la peristiwa hitam yang berlaku kat aku..
mase tu sem2..
time tu Didie jadi class rep..
tak ingat la exactly date benda ni happen..
27 Feb 2008 kalau tak silap..
aku g pulangkan buku kat library dan difollow oleh beberapa
sahabat dari klas kiter..
aku bawak masuk buku je sbb nak pulangka\n buku je..
sekejap je..
lepas tu, aku g tempat beg..
duit kelas hilang!!!
jumlah yang agak besar...
memang cuak gler mase tuh sampai tak boleyh nak pkir pape..
yang tau pasal benda just 4 org je..
tapi benda semua aku dah settle sendiri..
even parents aku pown aku bgtau semester yang berikutnya
sebab dorg tak pernah bagi aku jadi bendahari..
dah la mase sem 2 ni aku jadi bendahari utk Kelab Bola Tampar gak..
tapi duit kelab kat Encik A'an mase tuhh..
before aku post benda kat cnie, ade gak yang dah tau sbb
dorg bace kt discussion wall fb psis..
sorry geng sebab tak gtau kat korg benda nie..

|| to my final project team : Line Engaged Production ||
aku nak mintak maaf sangat2 kat korg
sbb marah kat korg..
aku faham korg nak follow up pasal video tuhh..
tapi at the same time aku under high pressure yang teramat sgt..
tak pernah aku rase tension macam tu selepas masalah report
Narita Airport time sem3 dulu..
sorry sangat2 ~

|| to all my PSIS friends ||
tak kesah lah macam  mane aku kenal korg..
aku siyes nak mintak maaf banyak2 kat korg
dari ujong rambut sampai ujong kaki..
halalkanlah makan, minum, ilmu dll
yang korg pernah share2 ngn aku..


dan kepada yang membaca blog ni..
mintak maaf la ye kalo ade terkasar bahasa jiwa bangsa..
tersentap ke time baca blog ni..
i mintak maaf ye..

SEMOGA YOU ALL BERJAYA DALAM APA SAJE YANG
YOU ALL BUAT IN THE FUTURE OKAY..!!!
 


2 comments:

  1. itu biasa berlaku kepada sesiapa lepasan belajar...(betulke ayat aku ni???)

    ReplyDelete
  2. crazyloveman.. hehehe..biasa berlaku macam mane tuh?? =)

    ReplyDelete